Kinkkua,juustoja,paistia,lohta,laatikoita,rosollia,pipareita,rauhaa,yhdessä oloa,kiireetöntä aikaa,kynttilöitä ja kaikkea ihanaa<3.Siitä on Joulu tehty.
Herkullista ja Rauhaisaa Jouluaikaa kaikille<3

keskiviikko, 23. joulukuu 2009
Kinkkua,juustoja,paistia,lohta,laatikoita,rosollia,pipareita,rauhaa,yhdessä oloa,kiireetöntä aikaa,kynttilöitä ja kaikkea ihanaa<3.Siitä on Joulu tehty.
Herkullista ja Rauhaisaa Jouluaikaa kaikille<3

Pirkanmaalainen nainen kokkailee itselleen ja aviomiehelle.
Kommentit